Chapter ten

- Igen anyu. Voltunk szórakozni - nyugtattam, miközben teregettem a vizes ruháimat.
- És most mit csinálsz?
- Teregetek. Most mosták ki őket.
- Ja tényleg - hallottam hogy a homlokára csap - Holnap mentek tovább.
- Bizony - mosolyogtam
Közben kopogtak az ajtómon, így sóhajtva nyitottam ki.
- Várj egy percet anyu - szóltam a telefonba - Mondd.
- Ez nem a tiéd? - húzott el Harry a zsebéből egy csipketangát.
- Ez hogy került hozzátok? - kaptam ki a kezéből és szorosan a tenyerembe zártam.
- Gondolom összekeverték a ruhákat - vont vállat.
- Oké, akkor megyek és átnézem a kosaratokat. Hiányzik az egyik felsőm - tettem le a fehérneműt - Anyu, most mennem kell. Holnap felhívlak ha landultunk Atlantában. Pussz - köszöntem el, megvártam míg ő is hasonlóan tesz, majd letettem a telefont - Mehetünk - zártam be a lakosztályom és követtem Harry-t.
Tágra nyílt szemekkel figyeltem, amikor benyitva Niall játszott a Philip Russel pólómban.
- Szia Kiara - intett, majd ment volna tovább, amikor észbe kapott.
Gyorsan levette a pólóm és elhajította.
- Mizu? - tette keresztbe kezeit a mellkasa előtt.
- Eskü kinyírlak egyszer - sziszegtem, miközben felvettem a földről, majd a kosárból kiválagottam a többi cuccom és visszaindultam.
Miután szépen kiteregettem felhívtam a lányokat, hogy mostmár ideje lenne visszajönni, mert lassan megjön az ebéd. Erre csak morogtak egyet és bontották a vonalat. Sóhajtva döntöttem úgy, hogy kicsit edzzem a hangom, így a laptopomon rákerestem egy-két Little Mix-re, és azokat énekeltem. Épp Perrie hangját próbáltam überelni az About The Boy-nál, amikor kinyílt az ajtó. Megköszörültem a torkom, leállítottam a zenét és kiváncsian meredtem az érkező emberre.
- Mondd - mosolyogtam George-ra.
- Csak hallottam, hogy gyakorolsz én gondoltam csatlakozom.
- Little Mix-et éneklek - jelentettem ki furán.
- A magas hangok is kellenek - vont vállat.
Én csak mosolyogva megpaskoltam magam mellett a helyet, ő pedig helyet foglalt. A kedvéért énekeltünk férfi előadóktól is. Egyik kedvencemet tettem be nagy mosollyal, amit azonnal megismert és mosolyogva énkelt.
" Hey, hey, hey, hey
Hey, hey, hey, hey
Hey, hey, hey, hey
Simmer down, simmer down
They say we're too young now to a mount to anything else
But look around
We worked too damn hard for this just to give it up now
If you don't swim, you'll drown
But don't move, honey"
Lehunytam a szemem és úgy énekeltem tovább a számot. Imádtam. Minden sorát.
" You look so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
I made a mixtape straight out of '94
I've got your ripped skinny jeans lying on the floor
And I know now, that I'm so down"
- Gyönyörű a hangod - szólt, miközben énekeltem tovább.
Nem hagytam abba, csak elmosolyodtam. Lassan a vége közledett, mire egy utolsó 'He-ey' -el lezártam a hangom, és lecsuktam a laptopom tetejét.
- Köszi - mosolyogtam.
- Ugyan. Csak az igazat mondtam - legyintett - Na megyek enni.
- Szia - nevettem.
Mielőtt kilépett az ajtón intett, majd eltűntek kissé göndör fürtjei. Levegőt venni se volt időm, újra egy göndörke tett látogatást.
- Zavarok? - dugta be a fejét az ajtón.
- Dehogyis, gyere csak - intettem, majd feltornáztam magam ülő helyzetbe - Mizu?
- Semmi, csak unatkoztam - vont vállat - Amúgy Atlantában nem lenne kedved eljönni valahova? - kérdezte szégyenlősen, ami nem rá vallt.
- De persze, miért is ne? - mosolyogtam.
- Randira - mondta, mintha nem tudtam volna.
- Tudom - mosolyogtam tovább.
- Akkor... - kapott a tarkójához - Most megyek. Hallom jönnek a barátnőid - mosolygott, majd amikor elhallgatott, én is hallottam a vihogást.
- Te jó ég - fogtam kínomban a fejem.
Harry csak intett, majd épp ment volna ki, amikor a lányok meztelen mellkasának ütköztek. Elnéztek a fiú mellett rám, akin csak egy nagy póló volt. Mármint egy sort is volt, csak az nem látszott.
- Nem akartunk megzavarni semmit - vigyorgott Bly.
- Ami nincs, azt nem lehet - kacsintott rám Harry, amivel elérte, hogy totál piros legyen az arcom.
Amíg én ott próbáltam nem felgyulladni zavaromban, addig az emberek kicserélődtek, és már a lányok ültek mellettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése