Chapter nine

A lakosztály csillogott, a lányok horkoltak. Szép kis délután. A nappaliban ültem, miközben Bly a jobb, Di a bal oldalamon, Szimi pedig előttem aludt. Van egy olyan érzésem, hogy tegnap nem hagyták abba az ivást, amikor elmentem. Nagyot sóhajtva keltem fel a kanapéról, ahol eddig a lányok hangversenyét hallgattam, majd bementem a fürdőbe, és magamra zárva az ajtót nyitottam meg a vizet. Fedetlen testtel áltam be a zuhany alá, és engedtem magamra a forró vizet, mely égette testemet, mégis jól esett. Meggondolatlan tettem miatt a kezemen lévő kötés, melynek létezéséről teljesen elfeledkeztem, leázott, és leesett a zuhanytálcába. Szemet forgatva saját szerencsétlenségem hajoltam le érte, de a lábam kicsúszott alólam, és esés közben a mosdóba akartam kapaszkodni, ami sikerült is, csakhogy ezzel párhuzamosan levertem a borotvámat, ami rápantattan a lábszáramra, majd sebet hagyva maga után hullott le a tálcába.
- Ezt nem hiszem el - bosszankodtam már hangosan.
Hagytam, hogy a vérem összefolyjon a vízzel, és nyugodtan zuhanyoztam tovább. Óvatosan oszlattam el a tusfürdőt a testemen, mert bár a tenyereim már nem fájtak, még nem mertem őket olyan nagyon használni. A zuhanyzásom körülbelül félóráig tartott, ami után kótyagos fejjel szálltam ki a kádból. Magamra csavartam a törölközőt, majd kisétáltam a nappaliba, ahol gyorsan felöltöztem egy egyszerű cuccba, és miután kiterítettem a törölközőmet, bementem a szobámba és a gépen elindított zenét kezdtem énekelni, miközben Twitter-en nézelődtem. Rengetek tweetet kaptam, a felére válaszolni se bírtam, mert a gépem egy idő után lefagyott. Lehajtottam a fedelét és háton feküdve kémleltem a szállodai szoba plafonját, ami jelenleg a legjobb elfoglaltságnak tűnt. Már épp azon voltam, hogy kifestem a szobát, mert idegesítően fehér, amikor kinyílt az ajtóm. Kicsit hátradöntve a fejem pillantottam a jövevényre, csak mosolygott és beljebb jött.
- Szia - foglalt helyet mellettem.
- Szia - mosolyogtam - Mizu?
- Semmi. Zayn mondta, hogy jöjjünk át beszélgetni, mivel ti nem is ismeritek egymást. És veled? - érdeklődött kedvesen.
- Azon kívül, hogy frusztrál a szoba, és szétmegy a fejem..... kösz, megvagyok - nevettem.
- Mi bajod a szobával? - mosolygott, mire mutattam neki, hogy jöjjön közelebb és akkor megsúgom.
- Hogy kibaszott fehér - vettem lejjebb a hangomat.
Niall hihetetlenül, fejet fogva nevetett fel, majd mélyen a szemembe nézett.
- Semmit nem változtál.
- És az jó? - tudakoltam.
- Hidd el, én nagyon örülök neki - kuncogott halkan.
Már nyitottam a számat, amikor egy göndör hajjal rendelkező fej jelent meg az ajtó és a félfa között.
- Hej, nem jöttök ki? - mosolygott.
- Harry - biccentettem.
- Kiara - köszöntött ő is - Szóval kijöttök?
- Épp beszélgettünk - mondta Niall szemrehányóan, de a göndör mit sem törődve ezzel tovább mosolygott az ajtóban - Mindjárt, egy perc - sóhajtott a szőke megadóan én pedig kuncogva figyeltem az eszmecseréjüket
- Oké, akkor majd kint - intett és becsukta az ajtót
- Ez nem normális - fogta a fejét - Na menjünk
- Miért?
- Mert ha még 10 percet bent maradunk, akkor majd kijelenti, hogy gyorsan és biztos mazohista módon tettelek magamévá, hogy már végeztünk is - magyarázta, és úgy tűnt ezt nem először mondja valakinek.
- Ez esetben.... - álltam fel - Támadáás!! - rohantam ki a nappaliba és rávetettem magam a kanapén ülőkre
- Mi van, Niall nem fárasztott le eléggé? - lökött le magáról Harry.
- Én mondtam - felelte az említett tele szájjal.
- Jézusom Harry. Te tényleg ilyen pervez vagy, ugye? - álltam fel és csatlakoztam Niall-hez az evésben.
- Miért zavar? - húzta fel a szemöldökét.
- Amíg nem rajtam éled ki a vágyaidat, addig nem - ráztam a fejem, és ujjab csirkeszárnyat kezdtem pusztítani.
Erre nem mondott semmit, inkább csak bekapcsolta a tévét és pedig győztes mosollyal az arcomon pacsiztam le Niall-el.
- Egyébként, hol vannak a lányok? - néztem körbe.
- Blyana az itten, Diana a mi, Szimi pedig az ő - mutatott az UJ-re Liam - fürdőjükben.
- Értem - bólintottam.
- Egyébként Kiara, hova valósi vagy? - érdeklődött Louis.
- London messzebbik felébe.
- Mitől számítva a messzebbik? - érdeklődött Hazz.
- Tőled. Remélem - feleltem gyermeki huncutsággal a hangomban.
- Ezt még visszakapod - "fenyegetett" meg.
- Állok elébe - mentem el mellette a fürdőbe.
Kopogtam kettőt és benyitottam, de előtte figyelmeztettem Bylana-t, hogy érkezem. Na nem mintha lenne előttem bármit is szégyellnie, egész életünkben osztálytársak voltunk, most legjobb barátnők még mindig, alsóban pedig pucéran kellett rohangálnunk az uszodai öltözőben.
- Élsz még? - raktam a kezem a csap alá, miközben ő törölközött.
- Ühüm - bólintott, és a feje majd' leesett a helyéről.
- Álmos vagy - jelentettem ki, mire csak bólintott.
- Befoglalhatod a szobám - ajánlottam fel.
- Ühüm - ismételte magát megint és pedig csak mosolyogva kimentem az ajtón.
- Megerőszakolt? - kíváncsiskodott Harry.
- Ó, fogd be! - vágtam hozzá egy párnát, miközben hason fekve elhelyezkedtem a szönyegen és fejemet Niall ölébe hajtottam.
- Ti tuti jártok - méregetett Zayn.
- A-a. Ha te ültél volna itt, akkor te öledbe kerül a fejem - jelentettem ki, de meg is bántam, mivel az egész társaság felröhögött egy érdekes grimasz után - Jézus. Olyan perverzek vagyok. Senki nem fog kielégíteni senkit. Nincs mocskos játék.
- Ha te mondod - nevetett Josh.
- Nem mondja - jelentette ki a másik Josh.
- Devine, te hallgass vagy esküszöm, hogy.... - akadtam meg.
Nem tudok olyat mondani, amibe semmi perverz nincs, és mégis gonosz.
- Hogy? - húzta fel a szemöldökét, miközben a jobb kezét rádobat a jobb felhúzott térdére.
Olyan tipikus pasis ülés volt ez.
- Hogy ha osztozni kell valamin, akkor te kapod a kevesebbet - tört felszínre a gyermekded énem.
Mondjuk tényleg így lett volna, mivel egyke vagyok, így az osztozást nem igazán ismerem. Talán csak a lányok miatt egy picit.
- Nyugi, nem mondok semmit. Ha akarod úgy is elmondod - emelte fel a kezét védekezés képpen.
- Helyes - hunytam le a szeme, és megakartam igazítani a fejemet, hogy kényelmes legyen, de rájöttem, hogy egy fiú ölében fekszek, így nem lenne előnyös.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése