Chapter eleven

Óriási nagy késéssel, de itt a rész. Akik itt maradtak, azok komizhatnak ;) <3
      Renn xx
- Mi volt ez? - támadott le azonnal Szimi.
-Nem kell sokat beleképzelni. Csak Atlantában elmegyünk vacsizni és ennyi - vontam vállat és már kérdeztem volna, hogy mit csináltak egész nap, de Blyana belémfolytotta a szót.
- Vacsorázni? Kiara, ez egy randi lesz! - kiáltott fel örömében.
- Nos, nem konkrétan randi. Csak egy vacsora - sóhajtottam - De hagyjuk. Amúgy se hinném, hogy bármit akar tőlem.
- Ha te mondod Miss Sherrard - vontak vállat, majd mindenki bevonult a konyhába, amíg betolták azon a cuki kis kocsin a kaját.
Mindenki levette a saját adagját és megebédeltünk. Nem igazán beszélgettünk. Most, hogy az egész napot együtt töltöttük nem tudtunk egymásnak mit mesélni. A fontosabb eseményeknél egymás mellett voltunk, az meg nem igazán lényeges, hogy ki mennyit fizetett a Starbuck's-ban a kávéért.
*Atlantában*
- Köszönjük szépeeeen! - kiabálta Liam mielőtt lejöttek a színpadról - Hihetetlenek vagytok!
Mi a lányokkal az öltözőmben ültünk és vártunk. Én a dedikálásra, ők pedig az afterparty-ra. Mondanom sem kell, hogy megijedtem, amikor Niall beszólt az ajtón, hogy menjek ha hamarabb akarunk végezni. Gyorsan felpattantam és rámosolyogva a lányokra indultam meg az ír fiú után.
- És hogy tetszett a koncert? - érdeklődött tőlem, miközben egymás mellett sétálva haladtunk az asztal felé.
- Elképesztő milyen hatással vagytok a lányokra - közöltem mosolyogva.
- Igen, tudjuk - mosolygott, és azt hiszem, egy kicsit büszke is volt.
Közben odaértünk a hosszú asztalhoz. Helyet foglaltunk, én Harry mellé kerültem, amin csak mosolyogtam. Alig láthatóan megrántottam a kezem, amikor könyöke hozzá ért az enyémhez, és mintha áram rázott volna meg. Elképedve kezdtem el maszírozni az említett helyet, majd magamra varázsolva legellenálhatatlanabb mosolyom, nagy kedvvel firkantottam alá az elém rakott cetliket, CD-ket és egyéb dolgokat. A dedikálás vagy 3 óráig tartott, mire egy sunyi pillantásomból rájött a testőr, hogy már iszonyúan fáj a kezem, és bármennyire se akartam, de vége kellett, hogy legyen. Kezemet fogva huppantam le a hiperaktív lányok mellé, akik már harcidíszben várták az afterpartyt.
- Jajj, Kiara ne csináld már! - rángattak, amikor kijelentettem, hogy nem megyek sehova, maximum az ágyamba.
- Di, fáj a kezem, a fejem mindjárt leesik, azt sem tudom hol vagyok. Ha csak nem jön valami csoda, akkor én innen meg sem mozdulok - ráztam hevesen a fejem.
- Csajok jöttök? - nyitott be Harry egy fekete sapiban, egy fehér trikóban és egy fekete nadrágban.
Ajkamba haraptam, amikor tetőtől-talpig végig mértem. Irtó helyes volt.
- Ugh, egy perc - pattantam fel és az ottani gardróbhoz rohantam.
Gyorsab kikaptam egy rózsaszín szoknyát, egy rózsaszín blézert és egy barna magassarkút.
Már bújtam volna ki a pólómból, amikor feltűnt, hogy Harry továbbra is az ajtóban áll.
- Umm, esetleg kimennél? - mosolyogtam ártatlanul.
- Nem is vagyok bent - támaszkodott neki az ajtófélfának.
- Öltözni szeretnék.
- Felőlem - vont vállat.
Lemondóan sóhajtottam egyet és lekaptam a pólómat. Belebújtam a ruhába, majd amikor az már takarta a fenekemet, akkor lepkaptam a nadrágomat. Gyorsan belebújtam a cipőbe, felcsatoltam a derekamra egy fonott övet, rákaptam a blézert. Még gyorsan átpödörtem a pilláimat, megfogtam a táskámat, melybe benne volt az iPhone-om, az irataim, zsepi, rágó, füles, ha unalmas lenne a buli és egy két sminkcucc. Valamint egy doboz cigi.
- Mehetünk - álltam meg mosolyogva a göndör fiú előtt.
- Cuki tanga - felelte rezzenéstelen arccal, majd kacsintott egyet és sarkon fordult.
Az arcom körülbelül Blyana ruhájához hasonlított, amit a lányok egy laza "Húúú"-zással lerendeztek. Megráztam a fejem, majd az aréna előtt beszálltam a kocsiba. So, lets get started! A szórakozóhely előtt megvártam a lányokat, és kézenfogva indultunk be a nagy tömeg miatt. Egyből a pulthoz mentem és kikértem négy tequila-t. Ken, szór, nyal, isz, citrom. Ezek után kértünk még egy gyümölcsvodkát, amit szintén lehúztunk, majd kezünkben egy-egy vodkalimme-al indultunk meg a tömegfelé. A szívószálamat rágcsálva illegettem magam, amikor valaki a fenekemhez simult, majd kezét a csipőmre helyezve kezdett el velem ritmusra mozogni. A szemem sarkából láttam, hogy Harry az, így teljes nyugodtsággal ringattam tovább a csipőm, miközben bal kezemet arcára vezettem. Ha lehet még közelebb húzódott. Nyakamon éreztem meleg leheletét, ami miatt kirázott a hideg. Egy pillanatra megálltam, amikor meghúztam az italomat, majd Harry felé biccentettem a poharat. Elvette, majd miután megitta a maradékot, félénken közelebb húzodott. Nem akartam elhamarkodni semmit, így mintha észre se vettem volna megfordultam és fenekemet ismét ágyékához dörzsöltem. A zene ritmusán kívűl semmivel nem foglalkoztam, még azzal se, hogy a lányok el akartak rángatni onnan. Teljesen azonosultam a fiú testével. Az emberek folyamatosan cserélődtek körülöttünk, de fogalmam sem volt mennyi ideje táncoltunk. Már akkor elvesztettem az időérzékemet, amikor megittam azt a Jager-t.
- Kijössz? - súgta a fülembe pár perc múlva.
- Aha - dünnyögtam és kitúrtam egy két csapzott hajtincset a homlokomból.
Ujjainkat összekulcsolva kezdett el kihúzni a tömegből, így csak arra volt időm, hogy egy kacsintást küldjek a pultnál ülő lányoknak.
- Kérsz? - kináltam meg a kint álló Zayn-t.
Harry csak félre állt, láthatólag rosszul volt.
- Köszi - vett ki egyet, majd tartotta, hogy meggyújtsam.
Kivettem a számból az enyémet, majd az övébe nyomtam, és meggyújtottam a másikat is. Hirtelen fordultam Harry felé. Reagálni se tudtam, olyan gyorsan tapasztotta ajkait enyémekre, majd dugta át nyelvét a számba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése